Tweede vestiging voor Turkse ijsketen MADO bij station Hollands Spoor

MADO

Foto: Igor Tschernizki

Update: De nieuwe vestiging van MADO bij Den Haag Holland Spoor is geopend op 30 maart 2018. Lees er hier meer over.

De Turkse ijsketen MADO opent binnenkort een tweede vestiging in Den Haag. Na de komst van een filiaal op station Den Haag Centraal, komt de nieuwe winkel aan de Stationsweg, tegenover station Hollands Spoor. De winkel vestigt zich op de begane grond van het voormalig Grote Belastingkantoor.

Nieuwe restaurants
Bij MADO vind je maras dondurma (“plakijs”), een speciaal soort ijs dat met mes en vork gegeten moet worden. Ook voor ontbijt-, lunch- of dinergerechten kun je er terecht. De komst van MADO is niet de enige ontwikkeling op de Stationsweg: in de naastgelegen panden openden al een Albert Heijn en komen ook Aziatisch restaurant Eazy, Italiaans restaurant Pinokio en grillrestaurant Mr. Ribs.

De eerste Haagse vestiging van MADO opende in 2014 haar deuren.

3927 getoond, 3786 bekeken

8 thoughts on “Tweede vestiging voor Turkse ijsketen MADO bij station Hollands Spoor

  1. eerste keer, NOOIT MEER!!!!! Kwartier gewacht voor een plekje daarna uurtje gewacht voor een stuk Cheesecake… die je alleen moet opscheppen en kunt reserveren toen mij Cheesecake eenmaal aankwam, bleek het ook nog eens de verkeerde te zijn. Andere mensen die naast ons kwamen zitten kregen zelfs hun toetje eerder, terwijl wij eerder hadden besteld. En om het mooie verhaal af te sluiten kreeg ik aan de kassa nog een gekke bedrag die ik moest betalen. Terwijl het voor iemand anders bedoeld was. Dus na een discussie en een controle bleek dat zij het verkeerd hadden en kon ik eindelijke gaan betalen voor mijn vieze milkshake en mijn cheesecake. Serveersters zijn wel vriendelijke maar super traaaaaaaaag!!!!

  2. Vandaag bij Mado HS geweest. Bediening is idd zeer slecht. Na tien minuten vroeg iemand of we al geholpen waren. Personeel loopt van links naar rechts en zien je gewoon niet zitten. Uiteinde besteld. Eten (gebak) kwam vrij sne, maar frisdrank moesten we wachten. Uiteindelijk zelf gevraagd of we onze drinken konden krijgen.

  3. Eerste en laatste x ! Waren benieuwd naar hoe het is geworden
    En wat Mado hier in nl
    Zou leveren… nou in 1 omschrijving ;onprofessioneel personeel met ongeweten gedrag , houding en alles!

  4. Onproffisionele personeel ze weten van niks en komenje bestelling na10 min opnemen en zijn er vervilgens na 40 min weer en komen met verkeerde bestellingenen koude thee en ete.. ze kijken je niet eens aan als je iets wilt vragen lopen dwars door . Jammer dat zo n bekende merk uit turkije het hier voor ze verpest! Shame mado hs! Zeer afradend

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Om Spam en automatische reacties te voorkomen aub onderstaande beantwoorden *